Bajen vs Sandviken!

Idag beger sig succeduon till Zinken för att avnjuta en toppmatch i bandyligan. Bajen som är regerandemästare efter finalsegern mot Bollnäs tidigare iår (som förövrigt både jag och Olle var närvarande på) ska idag ta sig an Sandviken.  Vi tror såklart stenhård på Bajen seger och vi har spelat resultaten 3,4,5,6-2,3. Dom alternativen hoppas vi starkt på!

Det är också Europa League spel idag och jag har valt att fokusera min CP-lången på tre av dessa matcher. Olle har som den arbetsmyra han är inte hunnit göra någon cp-lången idag, men vi gratulerar honom istället till ett körkort! Vi får hoppas att vitryssarna,belgarna och österrikarna är lika bra som Olle och inbringar mig lite pengar.

2 Alkmaar-Bate Borisov   4,00
1 Cl.Brügge-Villarreal      4,20
2 Besiktas-Rap.Wien        5,80
Totalt: 97,44

Förövrigt håller min förkyldning på att bättra sig och jag kan till och med andas med ena näsborren bara det är sensationellt efter 3dagar med total igentäppning. Men med lite bandy och många nyvunna slantar ska nog förkyldningen vara som bortblåst.

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0