CP-Lången!

Jag förstår alla er som igår grät en skvätt eftersom min cp-lången uteblev efter Olles misserabla misstag. Men men jag är tillbaka starkare än vanligt. Jag hade tufft att välja matcher idag då enbart damhandboll, hockey, bandy och CL fanns att välja mellan. Jag har ändå lyckats med tre matcher och tror mig veta att jag kommer slå Olles resultat från igår. Han spikade nämligen inte en ända match och slutade på 0rätt.

Här följer min, Philips spikrad:

2 Ak.Bars -D.Minsk   3,80
2 B.München-Basel   5,40
1 Cluj-Roma            4,70

Totalt: 96,44

Tvisten från igår är helt löst vi har återförentas till den succedue som vi tidigare var. Jag tror det bara var media som blåste upp den lilla schismen emellan oss till något större än vad det var :)

Jag och Olle får skärpa oss med våra odds till nåsta gång och verkligen ha över 100 i odds. Vi saggar efter i våra egna regler. Kan bli så att vi ser en förändring till 4matcher. Nu ska vi iaf se om jag kan besegra min kompanjon i antal rätt. Hur många tror att jag slår honom ?


/ P


Kommentarer
Postat av: Lucas

Philip vinnner!

2010-12-08 @ 16:37:13
Postat av: Olle

med en dag betänketid och inget jobb att tänka på är det fiasko om han inte gör det.

Ps. jag vann förra.

2010-12-08 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0