Ego-Olles CP-lången

Detta är dagen där hjälpsamhet dog ut! Jag och Olle som egentligen är ett radarpar av gudslike har stött på ett massmedialt internbråk. Jag bad Olle om den simpla uppgiften att lämna in min CP-Lången, detta slutar ungefär som det hade gjort för Jabbadahut på ett 100meters löpp eller som Hiroshimamedborgarna efter bomben.
Ren och skär Katastrof!
Som ni kanske förstår slutade det allt annat än bra. Olle missade helt med sitt uppdrag och jag sitter utan rad i kvällens drabbningar men jag håller helt klart på Olle som den teamspelaren jag är. Vi kallar de missförstånd för att tona ner den enorma tvist vi går igenom just nu ;)

Här följer Olles rad:

1 Norge-Danmark              5,40
X SSK-Frölunda                 4,10
2 Swindon-Crawley Town   4,50

Totalt : 99,63


Jag kommer därför utmana Olle i antal rätt av 3 för imorgon skall jag själv lämna in en cp-lången eftersom jag har ett IQ över 50 som krävs för att göra en uppgift som denna.


/ P



JABBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0